2013. január 31., csütörtök

Csak néhány gondolat...

Nagyon nagyon elfoglalt vagyok de nem hagynak nyugodni a gondolatok míg meg nem írom ide. Ma ahogy jöttem haza a gyüliből úgy belém nyilalt, hogy már 3 hónapja költöztem külön... Budapesten... és hogy ez mennyire természetes számomra pedig nem kell az legyen. Minden egyes napért hála adással kell lennem az Úr iránt hogy ezt így alakította, mert szeret, mert soha nem hagy magamra a gondjaim között, és örömömben se. Ha már hozzá fordultam gondjaimmal, kéréseimmel mennyivel inkább kell az örömömben is részesítsem azt aki mindig velem van: Isten!!!! A másik dolog ami a hívőknek érthetőbb de lehet mások is egyből érteni fogják. Lesz konfi Újpesten. Engem a "meghallgatlak" csapatba választottak, bíztak meg. Ez arról szól hogy aki szeretné azzal beszélgetünk, imádkozunk. Mikor hazamentem az elmúlt hétvégén beszélgettem édesanyámmal és elmesélt egy ilyen meghallgatlak-hoz hasonló szitut amikor egy lelkipásztor akit én is ismerek ilyen szolgálatban részt vett közölte egy volt koleganőmmel aki hozzá ment mert beszélni akart vele a gyülibe. A lelkipásztor közölte hogy nem lehet kettesbe vele de ez akkor se történhetne meg ha férfi lenne mert Isten gyermekei csapatban dolgoznak, nem egyéni vállalkozók ként. Engem nagyon elkezdett foglalkoztatni ez a gondolat de el is feledkeztem róla és ma hazafele jövet újra eszembe jutott... csapatban dolgozni, nem kell egyedül kínlódni... Legyetek áldottak a hét további részében és örökre:)

3 megjegyzés: