2013. február 6., szerda

Reményből megbizonyosodás...

Így jellemezhetném a mai napomat röviden:) Fantasztikusan hosszú, mozgalmas volt a mai napom de ugyanakkor nagyon áldásos is. Reggel a főállású munkahelyemen voltam, reggel az egyik kolegával utaztam a munkahelyig és jól elbeszélgettünk. Jól kezdődött a napom:) A suliban a diákom az osztályomból egy kislány nem igazán kedvel... nehezen tudom megszerettetni magam vele ami őszintén szólva érthetetlen számomra de a lényeg hogy kb 30 perc után úgy beszélgettünk mintha soha nem neheztelt volna rám ez a kislány és szuperül telt így a nap:) Utána 5 letanított óra után rohantam át a másik munkahelyemre. Ott is sikerült rendezni a dolgaimat Dicsőség az Úrnak. Utána találkoztam a már említett székely barátnőmmel és nagyon nagyon tudok örülni neki:D sokat beszélgettünk- de még nem eleget:P -elmentünk nagy ifire ahol arról volt szó hogy mi Isten gyermekeiként ne kullogva éljünk a világban hanem királyi gyermekekként. Legyen bátorításul ez neked is, aki olvasol:) Utána még csavarogtunk a városban keresve az útvonalat barátnőmnek hazafelé amit viszonylag hamar megtaláltunk ahhoz képest hogy egyáltalán nem esik utamba az a negyed ahol lakik és a tömegközlekedést még úgy se ismerem még annyira mégis mindezek ellenére megoldódott minden segítség nélkül is. Utána még sétáltunk unokatestvéremmel, beszélgettünk és 22:00 után én is hazaértem. Úton hazafelé másik barátnőmmel is beszélgettem akit bátoríthattam ugyanis beteg... de hamar meg fog gyógyulni:) Végeredményben szuper volt a nap:) Legyetek áldottak:) u.i.:a lényeget kihagytam:D a címben arra akartam utalni főként hogy nem tudtam h a januári 7 nap munkámra mikor kapom meg a pénzt a héten vagy majd csak 1 hónap múlva és ma megkaptam és ez volt ma az ami a legjobban meghatározta és megalapozta a napomat:D ezért is dicsőség az Úrnak:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése