2013. február 13., szerda

Zajlik az élet körülöttem:D

Annyi minden történik velem, hogy azt se tudom mikor írjam meg itt is. Tudom, hogy meg kell írnom de a fáradság nagyon beleszól ebbe de most azért is írok. Hétfőn volt egy utolsó megbeszélés, de inkább erősítés a konfira a kis csapattal amibe én is benne vagyok. Jött egy lány aki sok mindenről beszélt nekünk a szolgálatunkat illetően ami a meghallgatlak. Mind annyiunkat akik ott voltunk nagyon bátorított, mindenki szóhoz jutott:) Kedden bementem az egyetemre ügyeket intézni és annyira de annyira kedvesek voltak akikkel beszélnem kellett, hogy szinte el se hiszem, hogy valóban ezt megéltem:) de dicsőség az Úrnak ezért is:) Tegnap délután mentünk együtt uncsimmal ifire. Jött a kaller, kérte a jegyeket. Uncsim utána megszólal, hogy ott van egy Váci Baptista fiatal aki jön szintén az ifi alkalomra amire mi is mentünk. Egyszer csak megszólal a kaller aki 1 lépésre volt tőlünk, hogy baptisták vagyunk? Válaszolt uncsim, hogy igen. Megkérdezte illedelmesen, hogy melyik gyülibe járunk. Mikor meghallotta, hogy Újpest rögtön kérdezte, hogy ugye ott lesz konfi? Annyira meglepődtünk, hogy tud róla:D meg hogy egyáltalán egy kaller is tud róla:D furcsa helyzet volt de ugyanakkor örömteli is:D Aztán elkezdtünk beszélgetni mindenféle konfiról. Volt még néhány ember a közelünkbe:D el se tudom képzelni mit gondolhattak:D Nekem hatalmas élmény volt, uncsimnak is:D Aztán kiderült, hogy ez a kaller volt ezen az ifialkalmon amire mentünk egyenruhában :D épp azt beszéltük uncsimmal, hogy meg se ismernénk anélkül:D Az ilyen helyzetekre mondják, hogy az Úr útjai kifürkészhetetlenek:D Ma voltam egyetemen. Érdekes témája volt, serdülőkori pszichés zavarok az óra aminek keretén belül volt szó többek között, hogy az abuzus mély sőt néha egyáltalán nem tűnnek el ezeknek a nyomai főleg egy lány életéből. Mikor ez így ki lett mondva belém nyilalt, hogy milyen jó, hogy Jézus vérén át jöhetünk Istenhez, hogy ezt is megoldja életünkbe ha van ilyen:) Zajlik az élet körülöttem:D holnap sem fogok unatkozni, megyek dél előtt dolgozni utána van egy kis elintézni valóm és este pedig az egész gyülekezettel imádkozunk együtt a konfiért:D Már csak 2 nap van a konfiig:) Legyetek áldottak:D

2 megjegyzés:

  1. Jó, hogy így leírod a napjaidat...! Magadról a leírást nem tudnád bővíteni egy kicsit, hogy jobban követhető legyen az életed?
    Üdv, KisMiska.

    VálaszTörlés
  2. :) köszönöm a figyelmeztetést:D igyekezni fogok:D tegnap is már szóltak ez ügyben, pótolom amint lehet:) koszi hogy írtál KisMiska:)

    VálaszTörlés