2013. június 20., csütörtök

Nagyon boldog:)

      Annyira jó itt lenni Oxfordba:D Andreával is sokat találkozok és ahol én dolgozok ott Andrea is dolgozik és egy héten 2x talizhatunk így is és ez annyira jó:D sokat beszélgetünk élőben is és néha telefonon is:)
Tegnap kiültünk a bácsikával az udvarra nagyon jó idő volt:D olvasgattunk, beszélgettünk:)
Szombaton megyünk tesómmal és néhány ismerőssel partyra amit már nagyon várok:D kíváncsi vagyok itt hogy működnek az ilyen alkalmak:)
    Az elején nagyon könnyűnek tűnt a munka, igazából az is volt de lassan feltérképezem az egész kollégiumot - mind a kettőt - és nem könnyű de nagyon élvezem és dolgozok is keményen.
Ma utolsó pillanatban megismerhettem Andrea barátait akik Szentendrén laknak. Ma indultak hazafele de útközben megállnak több helyen is. Nagyon jól elbeszélgettünk:) szuper volt a mai nap:) kikísértem őket a buszállomásra úgyis ráértem ma, mint ahogy minden nap ráérek:) utána vásároltam ezt azt:) Hazajöttem, senki nem volt és most sincs senki:D lassan neki kell állnom a maradék beadandókat megírni a héten meg kéne írni mindegyiket legyek túl ezen is és utána jöhet a szabad nyár:)
   Jövőhétre és minden napra tesóm be akar tenni nekem programot, hogy ha már itt vagyok akkor használjam ki a lehetőséget:D olyan hihetetlen még mindig, hogy itt vagyok:)
Néhány képet megosztok itt az eddigi napjaimról, útvonalamról:) majd ha egyszer nem leszek fáradt gyalog jövök hazáig és fényképezek majd sokat sokat:D
   Legyetek áldottak:) gyönyörű nyarat mindenkinek:D
u.i: itt nagyon jó idő van nincs túl hideg sem de túl meleg sem:) pont jó:)







A család akikkel a képen vagyunk nővérem barátai nagyon áldott és szép család:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése