2013. június 17., hétfő

First day:)

    Első napom ma volt a munkában:) Egyáltalán nem nehéz bár amire számítottam az megvolt:D viszonylag nagy rendetlenség:D de hát pont ezért vagyok itt, hogy ezt helyretegyem természetesen a kolegákkal:)
Nem volt nehéz a munka mégis nagyon fáradtnak érzem magam. Rövid időre találkoztam Nővéremmel, beszélgettünk:) még csak csütörtök óta vagyok itt és ma  3 emberrel is összetalálkoztam az utcán:) vicces volt a szitu:D ma már staff meeting is volt amiből kb 1 szót se értettem:D de sebaj:D majd legközelebb:)
Nagyon segítőkészek a betanítóim, én pedig maradok a szokásos kézzel lábbal magyarázásnál bár egyre több szó, kifejezés ragad rám:)
    Tegnap voltunk a St. Andrews gyülibe ahova tesó szokott járni és ott régi ismerősökkel találkoztunk akik meghívtak ebédre:) kalandos volt az odaérkezés ugyanis mivel nem biciklivel közlekedek buszmegállóba kikísértek de senki se tudta h nem jár arra Vasárnak busz szóóóóval vártam 40 percet és utána kijöttek értem kocsival:D it's okay:)
     Annyi minden írni valóm lenne, de mikor elkezdek írni szinte mindent elfelejtek:)
Most még annyit, hogy mivel kollégiumban takarítok eszembe jutnak azok az ismerőseim akik kollégiumban laknak, laktak tetszene nekik, nektek az itteni kollégium:) nagyon vagány dolgok vannak benne:) szuper konyha:) meg minden:)
   Legyetek áldottak, ha kiváncsiak vagytok valamire írjatok nekem:) Köszi:)
   még csatolok egy képet az angol teás vacsimmal:D fincsi volt:)

5 megjegyzés:

  1. Kivanok sikert mindenben, s ha lehetseges , talan kepek...

    VálaszTörlés
  2. Jaj, szereted az angolteát? Én semmiképp sem tudnám meginni azt a tejes-teás löttyöt, amit ott isznak... :))

    További jó munkát és kedvet hozzá! :)

    VálaszTörlés
  3. hat nem kifejezetten szeretem de megiszom:D tudod itt a hidegben jol jon akarmi ami meleg:) amugy nem olyan veszes:D 2 eve nem ittam volna meg de most megiszom mindenutt csak ilyen van:D mindig ilyennel kinalnak:D koszi neked meg meg kitartast Kriszta a vizsgakhoz:)
    Koszonom Iri Isten nem hagyja el az oviet:) ebben van bizodalmam:) majd lesznek kepek is:D

    VálaszTörlés
  4. hat sokkal alacsonyabb fokok vannak mint feletek neha jol jon egy egy meleg tea:D reggelente melo elott vagy kozben este lefekves elott :D meg hat kell a folyadek a szervezetnek:D szerintem otthon is folytatom ezt a teaivast:D sokkal egyszerubb mint a gyumolcsteat elkesziteni nem kell citromot tenni bele:D nah majd meglatom:D

    VálaszTörlés