2009. május 24., vasárnap

Boldog vagyok:)



Nagyon jol telt a mai nap:) Anyu regi vagya teljesult:) Mucsi B. Janos es felesege nalunk voltka ebeden a mai nap folyaman-anyumnak 2 unokatestvere Jani batyank-es nagyon jol elbeszelettunk, verseket olvastattunk fel Jani batyaval es elmeny votl ot halgatni:)
Beszelgettunk konyvekrol es 1 adott pillanatban azt mondta neek Jani battya h nekem nehez lesz ferjhez mennem!!!!!! es en megijedve kerdeztem h miert? amire az volt a valasz h azret mert sokat olvasok es tul inteligens leszek:P persze csak vicc kent mondta de ebbol is lathato h a hangulat jo volt:)
Jo volt halgatni a szolgalatokat es epulni altaluk:)
keszitettem nehany kepet amikbol nehanyat fel is tettem:D a kituzos tetszik a legjobban:D
A napos kep abrazolja nagyon szepen azt ahogy berobant a mai napon a sok sok aldas...attorve minden akadalyon.... mert nem voltam tul nagy remenyekkel a mai napot illetoen...de hala az Urnak o tutda h maskepp fog alakulni az egesz:)
Majd meg irok ha eszembe jut valami a mai nappal kapcs egyenlore ennyi:)

2 megjegyzés: