2009. augusztus 29., szombat

en nem is tudom...

... h lehetseges h most irhatok:P nah jo ez csak poen... csak naaaaaaaagyon roviden amota nem jelentkeztem gondoltam eletjelet adok magamrol ha mar ugyse keres senki
-kivetel a 2 szemelynek akivel tartom akapcsolatot- elmentem Tatahoz a hidegszamosi tabor utan ahol nehany napot tolthettem es azutan feljottem a Hargitara ahol a fogyatekos gyerekekkel lehetunk egyutt.
Tegnap rettenetesen zsufolt napunk volt de errol amjd maskor bovebben ma sokkal lezserebb hala az Urnak es holnap mivel vasarnap meglezserebb lesz:D nagyon aranyosak agyerekek..van nehany problemas gyerek de pont ezert kezdjuk a napjainkat reggel visoznylag koran ahitattal h turelemmel tudjunk lenni felejuk:D kozel 80 vagyunk a foglalkozasok alkalmaval, nagyon sok szulo eljott a gyerekevel es ezert megerdekesebb ez a het:D remelem tovabbra is igy lesz......hat roviden ennyi reszletkert hivjatok a ... tudjatok milyen szamokon;)

1 megjegyzés:

  1. bocsi, az előbb is én írtam kommentet, csak Zsazsa kontjáról ment el véletlenségből, mert itt segítek neki valamit a blogján.

    Én próbáltalak hívni a tábor alatt, de nem volt térerőd...
    Sok erőt ehhez a héthez! Készíts képet a gyerekekről, ha van nálad gép, kérlek.

    VálaszTörlés