2009. augusztus 19., szerda

Kolozsvaron...

Mint mar emlitettem ha csak tehetem es netkozelben vagyok irok:D hat most mivel eljottem Kolozsvarra Szucs rokonokat meglatogatni hat gondoltam irok nehany szot... a tabor jol telik csak kicsit szokatlan nekem meg fura h egesz delelott ebed utanig csak program van aztan egesz delutan meg unalom... de amugy jol telik.
Tegnap volt 1 nagyobb tura reggeli utan elindultunk es 4utan ertunk vissza a taborba.
Vasarnap volt lehetoseg elmenni misziozni a legkozlebbi faluba amit Gyalu-nak hivnak es roma gyulibe voltunk. Ott kellet volna lennie mindenkinek aki igazi Istendicsoito gyulkezetre vagyik...az a lelkesedes az az oszinte szivbol jovo enekles...ugy az enekkar reszerol mint a gyerekek vagy a tobbi gyulekezeti tagot illetoen... egyszeruen nem lehetett betelni azzal az orommel ami ott volt... es nem tudok eleg halas lenni Istennek ezert az elmenyert. Isten adjon nekem elsosorban ilyen lelkuletet mint amit ott lattam es masodsorban minden hivo embernek. A fel gyulekezet kialt enekelni es a melettem ulo testverno elmondta h akik oda kialtak azok mind baratkozok es be fognak meritkezni oktoberben...tobbek arcan is enekles kozben az oromkonnyek jelentek meg...mi mikor nem fogjuk szegyelni a konyekket enekles kozben? ez elso sorban nekem szolo kerdes...majd meg irok... az eloadasok is nagyon jok csak mondom ha az a sok szabadido nem lenne...:D
Ha minden igaz holnap reggel megyek vissza a taborba es pentek reggel aranylag koran meg Udvarhelyre anyumhoz meg tatankhoz:D jaaaaaaaj alig varom mar lassam anyucimat:D majd meg irok valamikor nem udom mikor:d addig is legyetek jok:D

3 megjegyzés: