2010. március 15., hétfő

2006.augusztus4., 19 óra


Kedves Noémi:)
Ez az augusztusi nap volt az amikor "megismertelek" jobban mondva csak bemutatott Bereczki Csabi azzal a szándékkal hogy szerezzek neked is ilyen jegyet amit Borzasi Gyula testvér osztogatott. Hadd mondjam el hogy nem volt egyszerű feladat megtalálni Gyula testvért abban a rettenetesen nagy tömegben, hogy még kérjek jegyet, de megtaláltam,s kértem jegyet:) Igen ám csak időközben elkezdödött a koncert -az volt a poen az egeszben hogy azt mondták kell jegy s mire odaértünk senki nem kérte a jegyet:P- de nekem is volt kikötésem Csaba felé, ok én szerzek jegyet te pedig kocsit h hamarabb odaérjünk a koncertre. Csabi beleegyezett, meg is tartotta az igéretét 1 nagy ölelés és sok sok köszönöm kíséretében:D éééééééééééééés ki volt a sofőr? Misi, a tesód Noémi:)
Hát akkor míg be nem tettem a lábam az épületbe lepergett az életem, ugyanis száguldottunk és mindenki mindenkit csititgatott:D
Tehát innen ismerlek Noémi:) lehet hogy találkoztunk tini vagy gyerektáborba de nekem ezzel a szituval maradtal meg és ettől az alkalomtól fogva ismerlek:)
Emlékszel még ezekre a kalandos órákra?
Néhány hete mikor Debrecenbe voltam és elmentem az épület melett rögtön eszembe jutottal és ez a szitu:D
Várom reakciódat:) Isten áldjon!

4 megjegyzés:

  1. Jujj...:)):))Ilyenre nem emlékezni...:D Most, hogy mondod.:) Drága bátyám, vhogy ilyen szituációkkal örökre megjegyezteti magát..:P Na de sietni kellett...:)
    Már egyre tisztábban emlékszem...:P
    Amúgy közel lakom ahhoz az épülethez most. (Kölcsey Központ)
    Köszi, hogy leírtad...:)
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Ja, és még nekem is megvan ez a belépő:)

    VálaszTörlés
  3. ezt orommel olvasom;) neked is szep napot:)

    VálaszTörlés