2010. április 20., kedd

Koszonom, temetes...

Koszonettel tartozom Editnek es Annanak akik irtak batoritast es azoknak akik megszolitottak messen is es rakerdeztek mi a szitu... a messen is 1 szomorusagra jellemzo kepet tettem ki... ugyhogy koszonom nektek az erdeklodeseteket es batoritasaitokat...
Temetes szo is szerepel a cimben... ma volt a temetese Vekas Zoltan (Zolibacsi) testver anyukajat temettek. Isten vigasztalja a csaladot... de ahogy edesanyam mondta "megerett buzakalasz" volt...-nekunk eleg kozeli rokonunk ezert irtam meg...
Mivel utolso eves vagyok sokminden az allamvizsgarol es tovabbi vizsgakrol szol... ezek lekotnek, munkat adnak ugymond igy eleterli a figyelmem arrol h barmilyen rossz lepest tegyek annak a szemelynek az iranyaban aki tegnap annyira megbantott... de jobb is ez igy...
Tehat tanulas, tanulas, tanulas...:) minden jot;)

4 megjegyzés:

  1. Én is viagsztalást kívánok.
    Örülök, hogy koncentrálsz a tanulásra. Csak így tovább. Puszi. Anna

    VálaszTörlés
  2. szóval ma volt a temetése Bertus néninek:(...én is ismertem,hiszen mikor a Vékás család még Vajdahunyadon lakott sokszor meglátogatták öket.(valójában közeli rokonok vagytok a Vékás családdal?:),milyen érdekes.Az Ur vigasztalását kivánom én is az egész családnak.

    VálaszTörlés
  3. Marika. A verszerinti Vekas mamanknak(Erzsebet) a sogornoje volt Bertuska neni... edesanyam es Vekas testver 1 unokatestverek csak ennyire kozeli rokonok vagyunk;) koszonjuk a vigasztalast...

    VálaszTörlés
  4. ja,értem.Köszönöm!Sok eröt neked a tanuláshoz!

    VálaszTörlés