2010. június 6., vasárnap

Tegnapi ifirol

Tegnap vendeg lelkipaszot Bayer Gyorgy tartott tanitast nekunk. Nagyon jo alkalom volt habar szamomra farastzo nap volt a tegnapi e sigazabol ma ertettem meg a helyes prioritas lenyeget... de halas vagyok Istennek h megerthettem.
Bescaneltem azt a 40 pontot ahogy a prioritasokat felalitott 1 hires ember, valoszinuleg nem latszik jol de akit erdekel az irjon az emailcimemre: erika_harcsa@yahoo.com es a legnagyobb orommel elkuldom;) nagyon erdekes a felsorolas, a legtobb munkaval kapcsolatos de amugy az egesz menete a felsorolasnak nagyon jo.
Masik tema ami erintve volt - es amire en is felkaptam a fejem faradsagomon erot veve - a dicseret, megdicserni valakit. Ilyenkor az illik ugybar h azt mondani "koszonom szepen", nem pedig magyarazkodni. Mindezeket hallgatva arra gondoltam akkor hol van az h Istene a dicsoseg? A kovetkezo dolog amit Bayer testver mondott az az volt h hivo korokben tudja mindenki h Isten kegyelmebol elunk es teszunk mindent ezert nem kell lepten nyomon magyarazkodas kisereteben azt mondani h Istene a dicsoseg mert az ovei tudjak.
Aki ismer az tudja h nem szeretem ha dicsernek, illetve elkezdek magyarazkodni ha megis megdicsernek. De ez az alkalom utan szeretnem atelni minden dicseret alkalmaval amit Bayer testver igy fogalmazott meg: "Alazatosan, kedvesen koszonomot kell mondani es kesz." Tehat reszemrol mar csak annyi van hatra h gyakorlatban is alkalmazzam:D


6 megjegyzés:

  1. Egyszeri olvasassal eleg bonyolultnak tunik , de ha jol belegondolsz , aki ezt gyakorolja egy nagyszertu eletstilus!

    VálaszTörlés
  2. Jó volt olvasni ezt (is). A dicséret elfogadásával nekem is sok bajom volt(van).Talán onnan ered az egész, hogy méltatlannak érezzük magunkat a dicséretre. Jó gyakorlást!
    (Szépen látszik a bescannelt szöveg!)

    VálaszTörlés
  3. Neked is jo gyakorlast Anna;) es orulok h jol latszik a bescanelt szoveg;)

    VálaszTörlés
  4. köszi hogy leirtad!:)Én is gyakorolgatok!;)

    VálaszTörlés