2011. február 19., szombat

Ismet lanykor:)

2011 elso lanykori alkalmat tartottuk meg kedves baratnonknel Molnar Andinal:) Csak annyit kell tudni rola hogy volt sulitars es nehany eve szomszed is:) Hivogattuk imahazba. Ahol mi megjelentunk hivtuk es jott is mindig velunk:) Szilveszterezni is eljott velunk Hargitara:)

Nah a bevezeto megvolt:) Tehat tegnap Andinal gyultunk ossze:) hatan voltunk de igy is jo volt:) Beszemolot tartottunk az Angliai utankrol hugival. A beszamolo utan kezimunkaztunk:D Ismet oszeszedtem mindent amit talaltam itthon. :) Meglepodtem kulonosen Adelon hogy nagyon elvezte:D nem tudtam rola h ennyire szereti a gyongyfuzest;) de hat csak igy tudunk meg dolgokat egymasrol ha nem teszunk valamit annak erdekeben h megkisereljuk ilyen modon is kinek mi tetszik, mi fekszik jobban:)
Utana a vegen imadkoztunk es mindenki hazament:D Aztan kinek h telt?! igazabol mindenkinek maskepp. Timi feltunoen felszabadult volt aminek en szemely szerint nagyon orultem:) Adel is jol erezte magat:) Andi is:D en is es hugom is:D mindanyian:)
Ime nehany kep:D






2 megjegyzés: