2011. október 8., szombat

Olyan de olyan csodálatos Istenünk van:)

Nagyon de nagyon boldog vagyok: azt se tudom hol kezdjem az írni valómat:D
Azért vannak itt néha megprobáltatások de Istennel nem nehéz átvészelni semmit:) Csak h néhány dolgot emlitsek. Nekem furcsa és nagyon szokatlan volt h egyedül vagyok a szobába, egyedül elaludni - mielőtt idejöttem tesóimmal egy szobába voltunk - és az első héten nem tudtam aludni pedig faradt voltam. Egy egész hetet kínlódtam és 1 hét eltelte után minden este imádkoztam h nyugodalmas éjszakám legyen, tudjak pihenni. Reggel pedig első dolgom ahogy kinyitottam a szemem hogy hálátadjak a nyugodalmas éjszakáért:) és ahogy elkezdtem imádkozni ezekért a dolgokért minden rendbejött:) és ha elfelejtem vagy annyira fáradt vagyok h kimegy a fejemből akkor az eredménye is megvan. Álmos vagyok, nem tudok odafigyelni az óráimra és fáradt vagyok. Mióta itt vagyok ez egyszer fordult elő de nem is hiányzik hogy máskor is előforduljon.
A másik dolog az egér járás az egész lakásba és a szobámba is. Kicsit fel tud zaklatni ha hallom ahogy mászkálnak de ezt is Isten kezébe tettem le és így már minden más. Tegnapelőtt nem tudtam aludni az egerek mászkálását hallgattam de tegnap este gond nélkül aludtam mert kértem az Urat hogy adjon nyugodalmas éjszakát és reggel ujra és ujra köszönetet mondok mindenért amit megad és dicsőitem és magasztalom:D Így teljes és gyönyörű az élet:D
A Biblia órák amiket tartok az 5 osztályba sem tünnek el nyomtalanul:) Olyan sok örömben van itt részem és boldogságban:D
Meg kell írnom még azt is h miért lehetségesek ezek a dolgok, ezek a csodák az életemben.
Volt 1 dolog az életemben amit saját erőmből próbáltam elnyomni és ellenálni a kísértéseknek de el kell h mondanom h rövid időn belül elbuktam és újra ugyanott votlam ahonnan elindultam. Az itteni házicsoportok hatására úgy elgondolkodtam a témákon és magamévá tettem. Elgondolkodtam h a kísértéseet amik gondoznak le kell tennem az Úr előtt és hogy majd beszélek a lelkipásztorunkkal hogy imádkozzunk ezért a dologért h megszabaduljak tőle. Ezt mondtam is az egsik tanárnőnek itt a suliba és másnap csoport volt. A csoport után mély késztetést éreztem arra hogy újra elolvassam az igerészeket. Alig olvastam el néhány sort és egszer csak elkezdtem sírni. Utána pedig éreztem h most van az idő hogy letegyem az Úr elé lelkipáasztor nélkül is a dolgaimat. Mélységesen megaláztam magam az Úr előtt úgy testben mint lélekben. Utána rögtön semmi különlegeset nem éreztem de másnap már nem voltak a kísértések, megszabadultam tőlük egy életre:D Annyira de annyira bolodg voltam és boldog vagyok most is és érzem és tudom h a mostani örömeim is ennek következében vannak mert letettem az Úr kezébe a dolgokat amik neki nem kedvesek. Dicsőség és magasztalás Istennek:D

1 megjegyzés:

  1. Kedves Erika néni!

    Örülök, hogy egyre jobban érzed magad itthon nálunk, és annak is szívből örülök, hogy csend van lelkedben. Megérdemled. Várom a többi bejegyzést.:)

    Anett néni

    VálaszTörlés