2011. október 15., szombat

Még mindig dicsőítem az Urat ...

...a nehézségek közepette is. Nem akarom hogy idilli legyen ez a blog ugyhogy most nem örömteli dologról fogok beszámolni mégis Isten kihozta a legjobbakat.
Már sokszor említettem hogy szerveztem az autizmus témában tartandó kurzust. Felhívtam az emberkéket hogy értesítsem őket a részletekről. Sokmindent megtudtam hogy milyen beszélgetések folytak míg nem voltam itthon. Vádaskodások hosszú sorát kellet végighallgassam. Jó lehet nem engem értek a vádak de akkor is az én fejem felett csaptak össze a hullámok. Teljesen letört ez a dolog.
Rögtön elkezdtem könyörögni Istenhez hogy segítsen meg és hozza ki a legjobbakat. Felhivott végülis az a szakképzett ember aki tartani fogja a kurzusokat és megnyugtatott valamilyen szinten hogy mindne jó lessz.
Olyan mély békességem lett miután beszéltünk a jövő héten tartandó kurzusról. Olyan jó hogy Istenhez fordulhatok bajaimmal, gondjaimmal.
Még két hét és őszi szünetbe lépünk amit nagyon várok már:)
Ugyhogy végeredményben DICSŐSÉG AZ URNAK!!!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése