2013. január 19., szombat

Szörnyen Boldog:D

Nagyon nagyon nagyon boldog vagyok:D Tagnap borzasztó napom volt... nem részletezem mert nincs túl sok értelme de a lényeg az, hogy bekességem volt pedig emberileg ordítani tudtam volna a keserűségtől, csalódottságtól, igazságtalanságtól amik értek de érdekes módon nem ezt tettem hanem mintha nem is én lettem volna elfogadtam a helyzetet. Az fogalmazódott meg bennem, hogy ezt a terhet már képtelen vagyok cipelni amit cipeltem... és az formálódott bennem egész héten, hogy tanuljak meg minden helyzetben hálát adni és mindenért. Kevés fizetésem van? adjak hálát érte!!! Visszautasítanak munkahelyről? adjak hálát az Úrnak mert a legjobbat akarja nekem és már előre el van készítve a helyem ahol dolgozni fogok:D és ezeknek a tényeknek és imáknak a fényében telt a csütörtöki napom miközben tombolt körülöttem a sok sok csalódás. Ma hugom anélkül hogy erről tudott volna ma kitett egy előadást amit itt is megosztok veletek. Megerősített ez az előadás és nagyon nagyon bátorított:) nem lehet leírni ezt az érzést ezt át kell és át lehet élni:D Tudjátok, ha valóban őszintén kérünk az Úrtól nagy dolgokat megadja. Jó lehet nem úgy ahogy mi elképzeljük de megadja, ráadásul reményeink felett:) és én ezért magasztalom és áldom az Úr nevét, mert jó, mert szeretete és kegyelme végtelen:) Te már ismered ezt az érzést?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése