2013. január 5., szombat

Gondolatok

Már egy napom sincs már itthon... kinézek az ablakon és megpróbálom megjegyezni 1 hónapra az itthoni kilátást hogy legyen miből táplálkoznom... Szív szaggató hogy újra mennem kell, nehéz lesz így két hét itthonlét után újra Budapest. Várom hogy ott is legyek de vinném legszívesebben a családot, a lakást, a gyülit.... barátokat, tesóimat... mindent, és mindenkit... Tegnap nézegettem a keresztényfilmek.com oldalát... a bizonyságtevések menüpontnál megnéztem két videót is amiket szeretnék itt is megosztani. Mióta láttam őket csak azokat forgatom a szívembe, imádkozok azokért az emberekért és felteszme magamban a kérdést valaha lesz e pl Romániában Ugandához hasonló helyzetünk....? vagy beírhattam volna akármelyik országot! És most megosztanám a videókat... lehet jobban megértitek amiket itt írtam ha megnézitek. Uganda és a másik látomás, ha megnézed nem fogod megbánni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése