2013. január 16., szerda

Írnom kell:D

Annyi de annyi minden történik mostanában. Itt van a vizsgaidőszak. Elteltek az ünnepek, eltelt a szülinapom, újra Pesten vagyok. Ahogy beszélgetek barátnőkkel, családtagokkal akik mind mind messze vannak tőlem, és én tőlük néha úgy összeszednék mindenkit hogy magam mellett tudhassam mindet... de lehetetlen... Az emlékek is olykor feltörnek bennem, az idő telik vagy sikerül találkoznunk vagy nem...már néhány órája nekikezdtem ennek a blogbejegyzésnek és semmivel se haladok, se ezzel a bejegyzéssel, se a beadandóval... az idő telik... Keresek közben munkát továbbra is. Különösebben nem vagyok elkeseredve, nem szomorkodok de jó lenne még egy munkahely hogy ne kelljen kiszámolnom fixre a pénzemet nah de nem sürgetem az Urat, hitem próbája pedig még tart. Kereken 20 nap múlva költözik fel fél évre kedves székely barátnőm itt fog tanulni az ELTE-n:D nagyon várom már hogy jöjjön:D hogy találkozzunk, együtt legyünk:D türelmetlen vagyok:D Várom már a jövő hetet hogy mehessek haza egy hosszabb hétvégére. Imaéjszaka lesz Aradon a Bárkába és már nagyon vágyok én is egy ilyen alkalomra. Annyi de annyi mindent kellene írjak ide de mikor ráveszem magam akkor elszöknek a gondolataim... nah majd 1x újra fogok próbálkozni:D Addig is legyetek áldottak az Úrban:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése