2013. március 17., vasárnap

:)

Ma délután elmondtam a gyülekezetbe ahova járok néhány dolgot munkámról. Elmondtam h az értelmileg fogyatékos vagy mozgásban akadályozott személyek igenis szellemileg teljesen épek, felfogják a Megváltás lényegét és súlyát. Érzéseik is vannak úgy ahogy neked és nekem, és igen hajlamosak vagyunk ezt nem észrevenni mert azt látjuk meg ami a szemünk előtt van nem pedig azt ami az emberben van, rejtőzik. Csütörtökön az egyetemen megnéztünk egy film részletet és utána kielemeztük közel 100 gyógypedagógus, hogy mit láttunk és érdekes dolgokra világítottunk rá. Volt egy értelmileg fogyatékos felnőtt férfi aki a következőket mondta: "Nem kell félni tőlünk, mi nem bántunk senkit". Ez így kifakadt ebből az emberből mert az általunk "normálisnak" vélt világunkban ezt tapasztalja, ezt érzi... igen megérzi és megérzik ezeket a dolgokat. Egy barát innen Pestről hallgatta ezeket amiket mondtam a gyülekezetben és a következőket írta ma este: "néztem a neten a bizonyságtételed és úgy döntöttem közben h az mindegy h szeretnem e csinálni mert ha tudok valamiben segíteni akkor segítek"! Nagyon bátorít ez a mondat, mert igen van legalább 1 ember tutira aki megértette amit mondani akartam, az üzenetemet. Ha minden összejön és az Úr is támogat ebben akkor hamarosan mozgássérültek között dolgozhatok. Mióta 2005-ben fogyatékos gyerekek táborozásán vettem részt azóta vágyom egy ilyen munkahelyre. Jövő Vasárnap Virágvasárnap lesz és meghívtuk a vakok intézetéből az emberkéket és már alig várom a Vasárnapot:) Nagyon jó alkalom lesz együtt a vakokkal:D Legyen nagyon áldott hetetek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése