2013. március 23., szombat

Iszonyatosan sok minden történik velem mostanában. Múlt héten még lázasan készültem a holnapi szolgálatra ami a vakok látogatását illeti a gyülekezetbe. Tegnap délután 17:00 órakor kaptam egy telefont, hogy mégsem tudnak eljönni de egy férfi nagyon lelkes és eljön. Nem sok időm volt ezen keseregni mert barátnőmmel voltam éppen és ifire készültünk menni 18:30-a. Őszintén szólva nagyon háborogtam... most akkor mi van? miért nem jönnek? annyira készültünk... annyi fiatal jelentkezett már, hogy szívesen bekapcsolódik abba, hogy a gyülekezeten belül irányítani fogják. Én nagyon nehezen tudtam ezen túllépni. Tudom, hogy nem az én akaratom kell teljesüljön de akkor is nagyon készültünk. Isten mindent, mindent amit tesz azt céllal teszi... Nah de nem csak siránkozni akarok. Hétfőn mentem munkába. Mostanában a metrón, buszon, villamoson előveszem a Bibliámat. Hétfőn valamiért csak a buszon vettem elő. Mikor már majdnem odaértem a munkahelyemhez, arra lettem figyelmes, hogy ki akar esni a Bibliámból egy viszonylag kicsi boríték. Néztem, hogy számomra ismeretlen de megnéztem mi van benne - utólag figyeltem fel arra, hogy az én nevem van ráírva és 2013 - egy igevers és 10.000 ft volt a borítékba. Nagyon boldog voltam, vagyok:) a legjobbkor jött a pénz:) Túl nagy volt az örömöm és ezt kihasználta a sátán ugyanis az egész napomat tönkretette egy hír ami nővérem érkezését illeti és Budapesten tartózkodását illette. Késő délután tisztázódott minden. Kedden délbe érkezett a repülőtérre ahol vártam. Már nagyon vártam érkezését. Nagyon örültem, hogy megérkezett:) bár nagyon keveset tudtunk együtt lenni és beszélgetni de nagy örömömre volt , hogy egy éjszakát nálam lehetett. Másnap Aradra ment... nagyon rossz volt, hogy nem tudtam vele menni... Az egyetemen is sűrűsödnek a dolgok... újabb és újabb tantárgyak jelennek meg újabb követelményekkel, sok sok könyvet kell olvasni, megvásárolni... nah de majd ennek is vége lesz egyszer. Jövő héten megyek haza szerdán... már nagyon várom, régóta nem voltam otthon! Nagyon hiányoznak az otthoniak. Legyetek áldottak, áldott Húsvéti ünnepeket kívánok, áldott feltámadási ünnepet:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése