2013. március 30., szombat

Imaéjszaka:D

Tegnap este 8-ra gyűltünk az imaházba és hajnali 3-kor lett vége az alkalomnak:D Már az első 10 percben mindenkinek nyilvánvalóvá vált, hogy nagyon áldott alkalom elé nézünk:) Konkrétan 7 órás Istentisztelet volt:) Sokat énekeltünk, tanítást hallgattunk, Úrvacsoráztunk:D egyéni beszélgetésekre is lehetőség volt:) utána volt lehetőség bizonyságtételekre:D Olyan érdekes volt, hogy többen is bizonyságot tettünk és mintha összebeszéltünk volna - pedig nem - és mégis nagyon egybecsengtek és egymást egészítették ki a bizonyságtevések:) Fantasztikus élmény:) Annyira érezhető volt Isten jelenléte, hogy nem volt senki aki ezt ne érezte volna azok közül akik ott voltak:) Már egy ideje tudtam erről az imaéjszakáról, nagyon örültem, hogy haza tudtam jönni, és igen elvárásaim voltak ezzel az éjszakával kapcsolatban és tudtam h az Úrnak is elvárása van tőlem ezt az estét illetően. Bár nem tudtam miről van szó csak éreztem, hogy lesz feladatom. Az egyik a bizonyságtevés volt a másik pedig az este folyamán derült ki. Eljött egy 20 éves fiatal akit gyerekkora óta ismerek, konkrétan együtt nőttünk fel. Mikor Úrvacsoráztunk, ő mivel nincs megtérve nem Úrvacsorázhatott. Megkérdeztem mi tartja távol Istentől? nagyon jól elbeszélgettünk és ez volt a másik feladatom amire igent mondtam még mielőtt tudtam volna mire kér az Úr:) fantasztikus úgy az Úr munkájában állni, hogy tudatlanul is rámondjuk : "Igen Uram!" Dicsőség és hála az Úrnak a tegnap estéért, a feltámadásban rejlő életért:) Legyetek áldottak a Húsvéti ünnepek alatt is:) Üdvözlettel, Era:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése