2013. március 27., szerda

Minden...

Eljött a várva várt szerda:D Utazok haza Aradra! Tudtam, hogy nagyon kemény két napom lesz ezen a héten és nem is csalódtam:) Hétfőn letanítottam 7 órát, utolsó óráról el lógott egy diákom... este pedig átjött Budapest másik végéből barátnőm és filmet néztünk. A címe a filmen: Eszeveszett küzdelem. Nagyon súlyosan beteg tíz éven aluli gyerekekről szól. Nagyon szuper film már ami a mondanivalóját illeti. ajánlom mindenkinek:D Kedden reggel 8:00 úton voltam egészen este 22:00-ig. Reggel mentünk az egyik esetkezelési csoporttal egy Korai fejlesztő alapítványhoz. Nagyon érdekes dolgokat mondtak, meg láthattunk:D Nagyon szép helyen van ez az alapítvány:) Ez az alkalom után megint úgy érzem meg tudnám menteni a világot:D Annyi jó dolgot mondtak, mutattak:) nagyon hamar eltelt ott a délelőtt. Élmény volt a csoporttársakkal együtt utazni, jobban megismerni egymást:) Volt viszont számomra egy megrázó része a napnak. Ahogy beszélgettünk az ott dolgozókkal szóba jött, hogy drága lehet itt minden hisz nagyon jól fel van szerelve minden. Konkrét összegekről nem beszéltünk. Akitől ezeket kérdeztük elmondta, hogy valóban nagyon drága ott egy egy kezelés, de ha nagy a szükség akkor vagy másfele küldik őket ahol olcsóbb de jó hely vagy engednek az árból - ennek gondolom megvannak a kritériumai - és volt egy olyan fél mondat is, hogy nem foglyuk őket minden pénztől megfosztani... erre egy csoporttárs szinte elordítja magát, hogy Isten mindent elvett már tőlük. Azt kell még tudni ehhez a storyhoz, hogy mielőtt elkezdődött az óra volt egy beszélgetésünk. Akkor ugyanez a csoporttárs aki az előbb említetteket mondta úgy nyilatkozott, hogy "hálás a sorsnak..." Nagyon rosszul esett amikor ezt a két dolgot hallottam. Most akkor ki kicsoda? Halvány lila fogalma nincs az illetőnek Istenről, alkotott róla egy képet - az okokat nem tudom, de majd megtudom - és abba beleillesztette, hogy Isten csak rosszat tesz pedig NEM!!! Itt az alapítványnál fél 2 - kor szabadultunk, nekem pedig 14:20 -kor már tanítanom kellett volna de csak 20 perc késéssel értem be. Végülis így is megtartottam az órát csak nah rohanás volt:D Utána elindultam ügyeket intézni postán, könyvesboltba jártam. Amúgy fantasztikus érzés volt egész nap esernyő nélkül ázni a havazásban... végül este elmentem a szokásos de nem unalmas ifialkalomra. A kapcsolatokról volt szó:D nagyon jó volt az előadás http://www.ustream.tv/recorded/30427821 nagyon megéri megnézni! Nem tudom mással megtörtént-e de velem egyre gyakrabban:D Elköltöztem Magyarországra és a Mikulás itt is megtalált:D most jön a húsvét. Tegnap mentem az említett intézménybe és néztem, hogy mintha lenne valami a postaládába... kinyitottam:D és láss csodát:D a nyuszi adott nekem nyuszicsokit meg kinder meglepetést:D Szóval bátran költözzetek el a mikulás és a nyuszi mindig meg fog találni:P:)) És néhány kép a mai napról:) és nem csak:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése