2013. június 15., szombat

Anglia...

      Ma kicsit mozgalmasabb volt a nap mint tegnap amit nem is bánok, nah meg nem utolsó sorban kalandos:D ugyanis egy cseppet eltévedtem a buszal jóóóól  elmentem de vissza is találtam. holnap már nem fogok eltévedni, legalábbis bízom benne:) néha annyira kikapcsolok, hogy nem tudok egyáltalán koncentrálni nah de igyekszem én:D
   Ma voltunk tesóval vásárolgatni ezt azt, utána pedig elmentünk oda ahol ő lakik:D kb 1 óra buszozásra van tőlem. Ma kaptam ruhákat tesótól mert én 8 db ruhát hoztam csak:D szóval lassan már semmiben sincs hiányom:)
   Nem tudok most semmi extrát írni... megismertem néhány lakótársát tesónak akik közt van egy magyar házaspár és egy orosz csávó aki olyan klasszul fogadott hogy arra szavakat nem találok. Alig váltottunk 2 szót és kiszólt, hogy "shut up" ez kb olyan volt hogy köpni nyelni nem tudtunk tesómmal de nah, van ez így.
Szóval vannak itt is érdekes dolgok, bár eddig ehez képest 95% a csupa szép és jó dolog, majd meglátjuk meddig:D az utcán az emberek rendesek, a busz sofőrök mosolygósak és szinte meg se kell szólaljak:D rengeteg ember van egész nap a városban de főleg ma így délután.
   Holnap megyek Eynsham-be magyar gyülibe ott nagyon  sok ismerős lesz már nagyon várom:D
Isten áldjon benneteket ha lesz valami érdekesebb majd írok:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése