2013. június 14., péntek

Hey guys:D

        Nos azt se tudom mivel kezdjem, mivel folytassam ezt a bejegyzést de megpróbálok normális keretet adni az egésznek:)
  Tehát akkor ott kezdeném, hogy ugye tegnap volt egy szerdai nap:D reggel 4:45-kor felébredtem, nem kevés dolog és kihívás várt rám. Édesanyám, hogy nálam volt szombattól szerdán reggel korán kikísértem a vonathoz, utána vizsgázni mentem, elintéztem még amiket kellett. Hazamentem és nekiálltam megnézni, hogy jutok ki a reptérre kevésbé bonyolultan és időre stb de semmi értelmeset nem találtam így úgy döntöttem biztosra megyek, aludni úgyse tudtam volna hát kint voltam már szerda este 10-kor a reptéren:) a repülő alig másnap 6:00 indult. Túléltem de a repülőn szinte végig aludtam... aztán egy kicsit a buszon is:D
   Megérkeztem Oxfordba, tesómnak segítettem amiben tudtam. Akinél lakok amíg itt leszek Oxfordba egész délután egy olyan "A house" helyen voltunk - nem írhatom ki a teljes nevét jogi okokból - amiről már sokat halottam. Bár tudtam mi van ott és az angol tudásom se sok mégis belevágtam. Hát nagyon kemény amit ott láttam, de az a legkeményebb hogy ma mikor mentünk ide a ''house"-ba meg ma este mikor jöttünk haza, szinte mindegyikkel találkoztunk az utcán.
    Vannak velem egyidős hajléktalanok akik kb csak innen kapnak ennivalót... szörnyű látvány. Látni azt ahogy egyik a másikat kisemmizi ahogy csak tudja. Nővérem már rág elmondta hogy nem szabad ezekekl az emberekkel túl szoros kapcsolatba kerülni és sikerült be is tartanom ezt, aminek nagyon örülök:)
Az egyetemen  ebben a félévben volt egy olyan tantárgyunk, hogy Hiperaktivitás. Megkérdeztem egy önkéntest itt a "house"-ba, hogy nem hiperaktív? és elmondta, hogy de igen az. Szóval a tanár örülhet mert nagyon belém égette ezt a témát:D nagyon érdekes volt ezeket megtapasztalni.
    Este pedig étteremben ettünk ahol nővérem dolgozik. A főnöke úgy dolgozott az öltönyében mint egy felszolgáló, minden vendéghez odament, én még ilyet nem tapasztaltam.
   Nah meg nem beszélve a közlekedésről... nem csak a kocsik közlekednek bal oldalon hanem a buszok is, tudom, hogy ez egyértelmű de meg se fordult a fejembe, hogy ez nem lesz egyszerű menet de majd megoldódik ez is:D
   Most kb ennyi, majd még fogok írni:) ennyit tudok írni kb 48 óra nem alvás után:)
Réka: örülök, hogy rátaláltál a blogomra. Kérlek írj nekem a következő emailcímre: erika_harcsa@yahoo.com előre is köszönöm:)
Legyetek továbbra is áldottak:) God Bless You:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése